Pe vremuri, cu așa performanțe se putea lăuda doar un supercar exotic. Astăzi, practic orice hot-hatch ”de rasă” de la VW, echipat cu un motor de 2.0 litri turbo, îți poate da clasă chiar dacă stai într-un Ferrari la semafor.

La momentul lansării, Volkswagen Polo R WRC era dotat cu exact un astfel de motor de doi litri volum care punea sub pedală circa 220PS și 475 Nm de cuplu motor. Peformanțe foarte bune dacă ne gândim la dimensiunile și clasa mașinii. Pentur Wimmer însă, aceste cifre sunt doar un început de drum și nicidecum o destinație.

Așadar, a fost dezvoltat un nou pachet de tuning, care să includă o turbină mai mare, intercooler, pompe de benzină de presiune înaltă, sistem de injecție mai productiv, sistem de evacuare mai permisiv, software optimizat și alte vrăji care au permis să ridice puterea motorului la…420PS!

Calculat în cai putere sunt circa 414 CP și un cuplu motor enorm de 651 Nm! Nu se știe în cât timp accelerează acum micuțul Polo dar cu siguranță că nu vei reuși să îi reții numerele de înmatriculare când pleacă în trombă!

Prețul acestui pachet de performanță Level IV costă în Germania 10.200 de euro, la care se mai adaugă 97 euro pentru un filtru K&N, 1.700 de euro pentru suspensia KW sau 2.200 euro pentru jantele BBS la R18.

Comentarii